YouTube ועוד פעם YouTube - איך אני מרוויח כסף באינטרנט?

אז כמו שסיפרתי לכם בפרק הקודם, יצאתי לדרך חדשה. החלטתי שאני מנסה להרוויח כסף באינטרנט דרך יוטיוב. הבטחתי לשתף אתכם בהתקדמות שלי ובטיפים מעניינים.

אז לאן התקדמתי בלהרוויח כסף באינטרנט מיוטיוב?

כרגע ההתקדמות שלי היא לצלם שלושה סרטונים. כן, זה נשמע לא הרבה אבל זה דורש המון הכנה, ולכן החלטתי לספר לכם על הדרך שלי:
1. מציאת רעיון לסרטון - זה נשמע טיפשי ברור שכל סרטון צריך רעיון, אבל זה לא פשוט כמו שזה נשמע - אתם צריכים רעיון מוגדר שיגרום לקהל יעד ממוקד לבחור את הסרטון שלכם (לוא דווקא לבחור אותו ראשון, אבל כן לבחור אותו).

2. תחרות - האם עשו סרטונים כאלה כבר? אם כן, יופי. המטרה שלכם היא להוציא את הדברים הטובים לסרטון שלכם, ואת כל החסרונות בסרטונים שכבר עשו לפניכם לשפר. אם לא עשו סרטון כזה בעבר, תהיו הראשונים שיעלו אותו!

3. כתיבת תסריט ועריכה - בסופו של דבר, סרטון בלי תוכן לא יעבוד (95% מהמקרים). לכן, חשוב לכתוב תסריט. אתם לא חייבים להצמד אליו מילה במילה אבל כן חשוב שהוא יהווה בסיס. נקודה נוספת היא העריכה - עריכה טובה הופכת כל סרט לכיפי לצפייה.

זהו בנתיים חברים, אעדכן בהמשך!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה