איך אני מרוויח כסף באינטרנט פרק 5

כפי שכבר אמרנו בפרקים הקודמים, הנישה שלי היא אתר ביקורות סרטים בשם שבתעםתרבות.com, בו אנשים קוראים ביקורות על סרטים ולוחצים על פרסומות. במאמר הבא אשתף אתכם באתר נהדר שעזר לי המון - fiverr.
קודם כל, מה זה fiverr?
אם קראתם את השם של האתר והוא הזכיר לכם את המילה 5 באנגלית, זה לא מקרי: האתר הוא אתר של שני יזמים ישראלים שיצרו תשתית המאפשרת לכל אדם להציע שירותים וכל אדם לקנות אותם מהם.

5 דולר? זה הכל?
כמו שאמרתי, האתר מאפשר לכל אחד מאיתנו להציע שירותים אינטרנטיים - לדוגמה שיעור פרטי באנגלית, הסבר על התקנת תוכנת אופיס, עזרה במציאת דילים, קידום אתר, כתיבת שיר ועוד.
המחיר ההתחלתי של כל שירות ברוב המקרים הוא 5$, כשלכל שירות בדר"כ יש אפשרויות מתקדמות. לדוגמה - גולש מציע פרסום בעמוד הפייסבוק שלו בתמורה ל5$, ואם תרצו שהפוסט יקודם לראש העמוד תצטרכו להוסיף עוד סכום כסף כלשהו.

למה אני צריך fiverr?
עד כה, השתמשתי בfiverr בשלושה מקרים:
1. רכשתי קידום מקצועי לאתר.
2. רכשתי את שירותיו של אדם מקצועי שעזר לי בבניית האתר ובעיצובו.
3. רכשתי את שירותיו של אדם שיבדוק את אבטחת האתר שלי.

איך נרשמים?
ההרשמה כאן בחינם - fiverr
מיותר לציין, כי גם אתם יכולים להציע שירות כלשהו, ותהיו עובדים עצמאיים!

האתר נהדר, הנה כתבה של ערוץ 2 על fiverr. בהצלחה חברה!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה