My Seker - כסף באינטרנט

איך אני עושה כסף באינטרנט אתם שואלים? הפרק הראשון יעסוק באתרי סקרים, כשהמועדף עליי הוא MySeker - My Seker.

יש לציין שאני לא מרוויח דבר מהצגת השיטה באתר הסקרים - הגעתי לכמות המירבית של החברים אותם ניתן להפנות להרשמה דרכי.
פרטים על האתר My Seker-MySeker ואיך אני עושה ממנו כסף באינטרנט:
1. לאחר ההרשמה לאתר My Seker-MySeker בקישור הזה: http://www.myseker.co.il
תתחילו לקבל מיילים לחשבון שהכנסתם למלא סקרים על החיים שלכם, פשוטים, קלים ומהירים.
2. תוכלו לצרף 5 חברים שכל אחד מהם שווה 50 נקודות.
3. לאחר שתגיעו ל-360 נקודות תוכלו למשוך 30 ש"ח, ולאחר שתגיעו ל600 נקודות תוכלו למשוך 50 ש"ח (גם בכפולות).
4. האתר My Seker-MySeker ממנו הרווחתי כסף באינטרנט מספק תלושים ותווים לכל החברות שיש בערך בארץ. תוכלו לבחור בין כרטיס פיזי לכרטיס שפשוט מגיע לסמארטפון שלכם!
5. מצרף 50 ש"ח שהזמנתי שבוע שעבר והגיעו השבוע. יש לי המון נקודות באתר וכשמתחשק לי בגד חדש או לצאת למסעדה אני מזמין תו מMy Seker-MySeker, משתמש בכסף באינטרנט שהרווחתי ויוצא לבלות. ההרשמה בקישור למעלה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה