איך אני מרוויח כסף באינטרנט - יצאתי לדרך חדשה

איך אני מרוויח כסף באינטרנט - יצאתי לדרך חדשה
הפעם בפוסט איך אני מרוויח כסף באינטרנט, החלטתי לספר לכם על שתי דרכים חדשות בהן החלטתי לפעול במקביל לאתר שלי. 
קודם כל לא להרוג אותי. אני יודע שאני תמיד אומר לכם להתמקד במשהו אחד שאתם טובים בו ולרוץ עליו כי בסוף תצליחו. אבל במקרה שלי יש הסתייגות גדולה: 
ראשית, אני לא עושה את זה בשביל הכסף (בעיקר). אני מנסה להתנסות בכמה שיותר נושאים ותחומים שמצד אחד מעניינים אותי ומצד שני גם לראות ממה אני יכול להרוויח.

בלי לחפור יותר מידי אתחיל בדרך הראשונה:
הקמתי ערוץ יוטיוב חדש עם שותף, בו אני מסקר מוצרים אחרי שימוש ולא מוצרים חדשים. מצאתי משהו שמייחד אותי מערוצים שונים והחלטתי לנסות לרוץ על זה. כרגע מה שעשיתי זה לצלם שלושה סרטונים שזקוקים לעריכה ואינטרו. למי שלא יודע, ביוטיוב מרוויחים או דרך גוגל או דרך אנשים שרוצים פרסום בסרטון, או דרך מכירות. אעדכן אתכם בהמשך!

הדרך השנייה היא בלוג נוסף למתאמנים. אני מתעסק בתחום פיתוח הגוף תקופה ארוכה וכבר הרבה זמן אני חושב על לשתף את העולם בתובנות שלי. למי שמעניין אותו - רזים ומתאמנים - skinnyandbuff.blogpost.com - בפייסבוק.

זהו להיום חברים, 
אעדכן אתכם בהתקדמות שלי כמובן, ו- STAY TUNED!

תגובות

  1. https://www.zipy.co.il/#hamozi0411

    תיהנו ושתפו חברים יקרים כי זה קל ופשוט להזמין בעברית !!!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה