איך אני מרוויח כסף באינטרנט פרק 3

אז איך אני מרוויח כסף באינטרנט? מה השלב השלישי? תמשיכו לקרוא...

פתיחת ותחזוקת אתר


כמו שסיפרתי לכם בפרק הקודם, הקמתי אתר לביקורות סרטים. בחרתי להתמקד בדרך (נישה) של אתר עם פרסומות מכמה סיבות:

1. אני אוהב סרטים וביקורות סרטים.
2. תחום עם תחרות קשה אך ניתן ליצור קהל גולשים מסור.
3. גם אם לא ארוויח מזה כסף, עדיין אני נהנה מהתחביב של כתיבת ביקורות.

מספר טיפים להתחלה:
במידה ובחרתם להקים אתר, תצטרכו הון התחלתי קטן על מנת לרכוש דומיין (אני ממליץ על האתר godaddy) ולרכוש אחסון. לאחר מכן תוכלו לחבר בינהם ולהתחיל לבנות את האתר.

מילון מונחים קצר:
א. דומיין - הכתובת של האתר, אחסון - שרת חיצוני עליו נמצא כל המידע של האתר.
ב. קישור דומיין לאחסון - מגוון מדריכים ביוטיוב, נעשה כדי ליצור קישור בין הכתובת של האתר שלכם לתוכן שלו. מאוד פשוט, לוקח בדר"כ 24 שעות להתעדכן.
ג. לבנות אתר - ניתן לבנות אתר באופן עצמאי על ידי שפות תכנות למיניהן. בנוסף, ניתן להשתמש במערכת שנקראת wordpress, מערכת בניית האתרים הנפוצה והפשוטה ביותר למתחילים בעולם. גם אני משתמש בה על מנת לתת מראה מקצועי לאתר.
חשוב חשוב חשוב
כמו שכבר קראתם, שבת עם תרבות זה אתר ביקורות סרטים וזה הנושא שבחרתי להתמקד בו. אתם חייבים לבחור נושא לאתר שלכם, שאתם בטוחים שתצליחו לגרום לאנשים להכנס אליו. תעשו מחקר על הנושא, תקראו ותחפשו מה אתם יכולים להציע שלאחרים אין, אחרת סתם תפסידו זמן יקר וכסף.

כדי לחסוך לכם כסף, אני מצרף את התוסף שלי שמעניק קופונים באופן אוטומטי לכל משתמש בהמון אתרים (כולל godaddy, אתרי קניות, אתרי משחקים ועוד). אתם מתקינים אותו בכרום, חוסכים כסף ומרוויחים cashback שתוכלו להשתמש בו לקניות ברשת - honeygold

אז כמו שאתם רואים חברים, יש לי אתר סרטים ויש בו פרסומות של גוגל. על מנת להרשם לתוכנית של גוגל תצטרכו אתר פעיל עם כניסות שעומד בתנאים של גוגל אדסנס וחשבון בנק. את כל המידע על התוכנית וטיפים תוכלו למצוא באתר של גוגל, בעתיד אפרסם מדריכים משלי.




תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה